Ter viering van het 80-jarige bestaan van supermarktketen SPAR stelden De Ontwerpers een speciaal jubileummagazine samen. De klanten spelen de hoofdrol, echte mensen, die net als SPAR een jubileum te vieren hebben en feest vieren. 
In veel plaatsen is SPAR de vertrouwde buurtsuper (Mijn buurt, mijn SPAR), maar het item 'Greetings from Holland' laat zien dat de keten een begrip is in 35 andere landen en ook daar doen Nederlanders er hun dagelijkse boodschappen. Zij stuurden ons foto's van de SPAR overal in Europa, in Afrika, de Emiraten tot aan hypermarkten in Azië.
De Ontwerpers bedachten concept en content, stuurden tekstschrijvers en fotografen aan, coördineerden en gaven vorm. Hoofdredactie samen met SPAR Juanita van Bon, Alfred Dekker, Susanne Kroon en Mariëlle Witjes, fotografie door Tim Eshuis en Maarten Laupman. Oplage 60.000.

Suggesties:

All the Way Up