Defensie, de rechtbank, de belastingdienst en het UWV zijn vertrokken uit de Gasthuisvelden en maken plaats voor een nieuwe, aantrekkelijke, open en levendige buurt. In opdracht van de gemeente Breda ontwikkelden wij hiervoor een informele huisstijl. We geven onder andere vorm aan het toegankelijke magazine ter ondersteuning van de gebiedsontwikkeling en social media posts.
De komende jaren gaat er veel veranderen in de Gasthuisvelden. Het magazine geeft inzicht in de plannen voor de toekomst, het laat de rijke geschiedenis van het gebied zien en het houdt de lezer op de hoogte van de actualiteit. Er is ook aandacht voor bijzondere verhalen van bewoners. We gebruiken meer beeld dan tekst in het magazine, dat maakt het voor een brede doelgroep aantrekkelijk . 
De huisstijl is fris, toegankelijk, informeel. Het rood is overgenomen van de huisstijl van de gemeente Breda, het blauw refereert aan de belastingdienst en het okergeel is daarbij een warme aanvulling.
Social media posts voor Gasthuisvelden.
We gaven vorm aan de Gasthuisvelden Special ‘Van ontbieden naar ontmoeten’. Deze special gaat dieper in op de ontwikkelingen uit het verleden en uit de nabije toekomst. Een waardevol document voor alle personen die betrokken zijn bij de ontwikkeling van dit gebied, maar ook een cadeau voor de bewoners die meer willen weten over het verleden van hun leefomgeving en de mogelijkheden voor de toekomst. Met boeiende verhalen van Walter van de Calseyde en met prachtige foto’s en kaarten uit het archief.
Midden in de Gasthuisvelden staat De Teruggave. We verzorgden o.a. de signing binnen en buiten en we maakten een leuke serie ansichtkaarten. Bekijk hier wat we voor De Teruggave hebben gemaakt.

Suggesties:

All the Way Up