• Van logo tot campagne
• Boeken & magazines
• Facts & figures
• Educatie & kids activaties
• Logo overview
• Wie we zijn
• Wat we doen
• Voor wie
• Contact & studio
DeOntwerpers Marjet van Hartskamp en Peggy Theeuwen
• Van logo tot campagne
• Boeken & magazines
• Facts & figures
• Educatie & kids activaties
• Logo overview
• Wie we zijn
• Wat we doen
• Voor wie
• Contact & studio

WereldTopSelectie

Nieuwe look&feel en website

Heb je meer dan een royale boterham te beleggen? Dan is WereldTopSelectie voor jou gemaakt. WereldTopSelectie is het broertje van Bustelberg Vermogensbeheer. Dezelfde expertise, een lagere instap. Je hoeft zelf geen beursanalist te zijn als je wilt beleggen, je kiest gewoon een van de top portefeuilles.
Voor WereldTopSelectie hebben we de look&feel vernieuwd, de nieuwe website vormgegeven, gebouwd door PUX. En we maakten een mapje waarin de topselecties worden gepresenteerd, inclusief kwartaalcijfers.
www.wereldtopselectie.nl

Suggesties:

by-bar
De twee B's van by-bar geabstraheerd tot beeldmerk
Bustelberg Vermogensbeheer
Nieuwe visuele identiteit en website
Dutchess - The Netherlands
Het logo is sterk in haar eenvoud en sluit naadloos aan bij het luxe mode-label
BredaMantelzorg
Nieuwe visuele identiteit, website, correspondentielijn en complete set aan communicatiemiddelen.
ZAZA casting
Logo, huisstijl, website e.a.
Intratuin Nederland
Vormgeving van een reeks kleurrijke wenskaarten als giveaway
Volksuniversiteit Breda
Nieuwe identiteit: vriendelijk, vrolijk en veelkleurig, met intrigerende beeldcombinaties
Instituut Maatschappelijk Welzijn Breda (IMW)
Concept en vormgeving kladblok met wenskaarten
De Teruggave
Huisstijl en signing voor het oude belastingkantoor (onderdeel van Gasthuisvelden)
GreenQuays
Logo, huisstijl, infographics en diverse communicatie
↑All the Way Up
Kennismaken?
Mail of bel 06-26384198