• Van logo tot campagne
• Boeken & magazines
• Facts & figures
• Educatie & kids activaties
• Logo overview
• Wie we zijn
• Wat we doen
• Voor wie
• Contact & studio
DeOntwerpers Marjet van Hartskamp en Peggy Theeuwen
• Van logo tot campagne
• Boeken & magazines
• Facts & figures
• Educatie & kids activaties
• Logo overview
• Wie we zijn
• Wat we doen
• Voor wie
• Contact & studio

WereldTopSelectie

Nieuwe look&feel en website

Heb je meer dan een royale boterham te beleggen? Dan is WereldTopSelectie voor jou gemaakt. WereldTopSelectie is het broertje van Bustelberg Vermogensbeheer. Dezelfde expertise, een lagere instap. Je hoeft zelf geen beursanalist te zijn als je wilt beleggen, je kiest gewoon een van de top portefeuilles.
Voor WereldTopSelectie hebben we de look&feel vernieuwd, de nieuwe website vormgegeven, gebouwd door PUX. En we maakten een mapje waarin de topselecties worden gepresenteerd, inclusief kwartaalcijfers.
www.wereldtopselectie.nl

Suggesties:

Bustelberg Vermogensbeheer
Leuke feiten en cijfers over vermogen
Wijnkoperij De Loods
Flyers en filmpjes met een uitnodigend Frans sfeertje
Bustelberg Vermogensbeheer
Nieuwe visuele identiteit en website
GreenQuays
Logo, huisstijl, infographics en diverse communicatie
Kruidvat België
Vormgeving van feestelijke fotoprops voor 25e verjaardag
Gasthuisvelden
Huisstijl en magazine ter ondersteuning van gebiedsontwikkeling in de Gasthuisvelden, Breda
De Teruggave
Huisstijl en signing voor het oude belastingkantoor (onderdeel van Gasthuisvelden)
Thuis bij Sanne
Kleine huisstijl voor unieke logeeropvang voor ernstig gehandicapte kinderen
Volksuniversiteit Breda
Nieuwe identiteit: vriendelijk, vrolijk en veelkleurig, met intrigerende beeldcombinaties
Islemunda
Visuele identiteit en campagnes voor het nieuwe podium van IJsselmonde
↑All the Way Up
Kennismaken?
Mail of bel 06-26384198