De volksuniversiteit is er voor iedereen, ongeacht vooropleiding of achtergrond. In 1973 werd de volksuniversiteit van Breda opgericht. In 2015 hebben we de visuele identiteit van Breda nieuw leven ingeblazen: vriendelijk, vrolijk, veelkleurig en beeldend. En nog steeds houden we 'm bij de tijd.
De Ontwerpers ontwikkelden de visuele identiteit voor Volksuniversiteit Breda, bestaande uit een huisstijl met logo en correspondentielijn. We maken o.a. banners, flyers, programmakranten en campagnemateriaal. Ook ontwikkelden we de website en e-nieuwsbrieven. Daarvoor bepaalden we strakke kaders, in vorm, kleur en typografie, zodat de look&feel goed overeind blijft. De website werkt als een webshop, met een winkelmandje voor de cursus van jouw keuze. Zie ook: ​​​​​​​volksuniversiteit-breda.nl
Het logo manifesteert zich in verschillende kleuren. De diagonaal uit het logo is doorgezet in de beelden die diagonaal doorgesneden worden. Zo ontstaat een originele en herkenbare beeldtaal, die mooie, soms vervreemdende combinaties oplevert. De diversiteit aan beelden onderstreept de breedte van de organisatie. 
Visual voor de bannercampagne 
(adoptimize mobile).

Suggesties:

All the Way Up