We ontwikkelden de nieuwe visuele identiteit voor BredaMantelzorg, voorheen bekend als StiB. De oude naam dekte niet meer de lading van de organisatie, die inmiddels veel meer is dan een steunpunt voor informele zorg. Namelijk hét kenniscentrum voor mantelzorg in Breda (e.o). De nieuwe naam BredaMantelzorg zegt dus letterlijk waar de organisatie voor staat. 
Bij een nieuwe naam hoort een nieuwe uitstraling, passend bij de nieuwe missie, visie en kernwaarden. Daar kwamen wij in beeld. We gebruikten een grote kapitale M. De uitstraling – vormen, kleuren, lettertypen, beeldtaal – is strakker en zakelijker dan voorheen. Daarmee wordt de aandacht verlegd naar de professionaliteit van de organisatie in plaats van op de zorg en de mensen. Geen hartjes, geen handjes, no nonsense.

We gaven vorm aan de nieuwe website www.bredamantelzorg.nl en ook alle flyers, brochures, correspondentielijn, magazine, wenskaarten, e-nieuws template. En we verzorgden bewegwijzering en aankleding van het interieur.
Flyers:
Serie wenskaarten:
Magazine:

Suggesties:

All the Way Up