Een knusse winkel met een gezellig bistro-zitje en een oude ton waar vaak een lekker proefflesje open staat. Als je binnen loopt, ben je in Frankrijk. Eigenaar Bas onderstreept dat met heerlijke verhalen over biologische druiven, wijnboeren of een stukje Franse (wijn)geschiedenis. Die Franse sfeer voel je ook in uitnodigingen en filmpjes. Warme kleuren, losse script letters en ongekunstelde houtsnedes van stokbrood, kaas en streepjes van Jean Paul Gaultier.
Wijnkoperij De Loods
Flyers en filmpjes met een uitnodigend Frans sfeertje
Suggesties:
by-bar
De twee B's van by-bar geabstraheerd tot beeldmerk
Volksuniversiteit Breda
Nieuwe identiteit: vriendelijk, vrolijk en veelkleurig, met intrigerende beeldcombinaties
Bustelberg Vermogensbeheer
Nieuwe visuele identiteit en website
Gasthuisvelden
Huisstijl en magazine ter ondersteuning van gebiedsontwikkeling in de Gasthuisvelden, Breda
Bustelberg Vermogensbeheer
Leuke feiten en cijfers over vermogen
Dutchess - The Netherlands
Het logo is sterk in haar eenvoud en sluit naadloos aan bij het luxe mode-label
De Teruggave
Huisstijl en signing voor het oude belastingkantoor (onderdeel van Gasthuisvelden)
Seeligkwartier
Huisstijl, website en promotieflyer ter ondersteuning van gebiedsontwikkeling (onderdeel van Gasthuisvelden)
BredaMantelzorg
Nieuwe visuele identiteit, website en communicatiemiddelen voor hét kenniscentrum voor mantelzorg in Breda
Islemunda
Visuele identiteit en campagnes voor het nieuwe podium van IJsselmonde