Een knusse winkel met een gezellig bistro-zitje en een oude ton waar vaak een lekker proefflesje open staat. Als je binnen loopt, ben je in Frankrijk. Eigenaar Bas onderstreept dat met heerlijke verhalen over biologische druiven, wijnboeren of een stukje Franse (wijn)geschiedenis. Die Franse sfeer voel je ook in uitnodigingen en filmpjes. Warme kleuren, losse script letters en ongekunstelde houtsnedes van stokbrood, kaas en streepjes van Jean Paul Gaultier.
Wijnkoperij De Loods
Flyers en filmpjes met een uitnodigend Frans sfeertje
Suggesties:
GreenQuays
Logo, huisstijl, infographics en diverse communicatie
Islemunda
Visuele identiteit en campagnes voor het nieuwe podium van IJsselmonde
Thuis bij Sanne
Kleine huisstijl voor unieke logeeropvang voor ernstig gehandicapte kinderen
Coaching to Empower
Restyling huisstijl en website voor een super coach!
Gasthuisvelden
Huisstijl en magazine ter ondersteuning van gebiedsontwikkeling in de Gasthuisvelden, Breda
Volksuniversiteit Breda
Nieuwe identiteit: vriendelijk, vrolijk en veelkleurig, met intrigerende beeldcombinaties
BredaMantelzorg
Nieuwe visuele identiteit, website en communicatiemiddelen voor hét kenniscentrum voor mantelzorg in Breda
Bustelberg Vermogensbeheer
Nieuwe visuele identiteit en website
Kruidvat België
Vormgeving van feestelijke fotoprops voor 25e verjaardag
IMW Breda • Instituut voor Maatschappelijk Welzijn
Concept en vormgeving kladblok met wenskaarten