In 2011 kregen we de opdracht de visuele identiteit te ontwikkelen van een nieuw te bouwen community-theater in IJsselmonde. Zo nieuw, het had zelfs nog geen naam! Daarom startten wij een campagne onder de bewoners van IJsselmonde voor een klinkende naam. Met grote voorsprong werd dat Islemunda! De toekomstige bezoekers van het podium vroegen wij in workshops mee te denken over de look&feel. Volop community dus!
Islemunda
Visuele identiteit en campagnes voor het nieuwe podium van IJsselmonde
Suggesties:
Gasthuisvelden
Huisstijl en magazine ter ondersteuning van gebiedsontwikkeling in de Gasthuisvelden, Breda
Bustelberg Vermogensbeheer
Nieuwe visuele identiteit en website
Intratuin Nederland
Vormgeving van een reeks kleurrijke wenskaarten als giveaway
by-bar
De twee B's van by-bar geabstraheerd tot beeldmerk
De Teruggave
Huisstijl en signing voor het oude belastingkantoor (onderdeel van Gasthuisvelden)
ZAZA casting
Logo, huisstijl, website e.a.
IMW Breda • Instituut voor Maatschappelijk Welzijn
Concept en vormgeving kladblok met wenskaarten
Dutchess - The Netherlands
Het logo is sterk in haar eenvoud en sluit naadloos aan bij het luxe mode-label
Bustelberg Vermogensbeheer
Leuke feiten en cijfers over vermogen
Seeligkwartier
Huisstijl, website en promotieflyer ter ondersteuning van gebiedsontwikkeling (onderdeel van Gasthuisvelden)