In 2011 kregen we de opdracht de visuele identiteit te ontwikkelen van een nieuw te bouwen community-theater in IJsselmonde. Zo nieuw, het had zelfs nog geen naam! Daarom startten wij een campagne onder de bewoners van IJsselmonde voor een klinkende naam. Met grote voorsprong werd dat Islemunda! De toekomstige bezoekers van het podium vroegen wij in workshops mee te denken over de look&feel. Volop community dus!
Islemunda
Visuele identiteit en campagnes voor het nieuwe podium van IJsselmonde
Suggesties:
Wijnkoperij De Loods
Flyers en filmpjes met een uitnodigend Frans sfeertje
Dutchess - The Netherlands
Het logo is sterk in haar eenvoud en sluit naadloos aan bij het luxe mode-label
Coaching to Empower
Restyling huisstijl en website voor een super coach!
Seeligkwartier
Huisstijl, website en promotieflyer ter ondersteuning van gebiedsontwikkeling (onderdeel van Gasthuisvelden)
Theater aan de parade
Ontwerp kinderhuisstijl, campagne jeugd programma
Bustelberg Vermogensbeheer
Nieuwe visuele identiteit en website
BredaMantelzorg
Nieuwe visuele identiteit, website en communicatiemiddelen voor hét kenniscentrum voor mantelzorg in Breda
Volksuniversiteit Breda
Nieuwe identiteit: vriendelijk, vrolijk en veelkleurig, met intrigerende beeldcombinaties
WereldTopSelectie
Nieuwe look&feel en website
Intratuin Nederland
Vormgeving van een reeks kleurrijke wenskaarten als giveaway